9 lipca 2012

Pomysły na lato

W te lato królować będą morskie ozdoby tzn. przeróżna biżuteria w tym właśnie akcencie. Dlatego zachęcam do jak najszybszego kupna : )
 
Kolejną modną rzeczą są... plastikowe baleriny,które coraz częściej nakładają celebryci
 
Okey przechodzimy do ubrań : )
W paski może być wszystko, od okularów przeciwsłonecznych po sukienki. Jednak najmodniejsze są paski w wersji maxi - im więcej materiału, na którym mogą się znaleźć, tym lepiej! Dlatego wyposaż swoją szafę w w pasiaste spódnice, bluzki i sukienki. Wybór zestawu kolorystycznego nie pozwala na taką dowolność. Jeśli chcesz czuć się modnie w obecnym sezonie, nie masz dużego pola manewru: tło musi być białe, a paski granatowe lub czerwone.
etui usa 3.JPG



Jest wiele innych możliwości  z paskami i morskimi elementami, ale to już pozostawiam Waszej wyobraźni
Trzymajcie się pa :*

14 komentarzy:

  1. fajne te plastikowe balerinki, ej a one sie nie nazywaja melisski ? czy jaos tak ?? : P

    OdpowiedzUsuń
  2. meliski piękne są, ale coś czuje że obcierają ;ccc
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre meliski mi się podobają, ale noga musi się w nich strasznie parzyć.
    dzięki za obs. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna jest ta sukienka w paski.
    No pewnie, że obserwujemy. :)
    Zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paski sa extra! ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bransoletki! ;D
    oczywiście, że możesz liczyć na odwdzięczenie się z mojej strony!
    już obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym roku jade akurat nad morze, a tam bransoletek tego typu nie malo:)
    obserwuje i licze na rewanz(:

    OdpowiedzUsuń
  8. Te bransoletki są świetne :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne rzeczy. + nie ważne jaki kolor, ważne żeby było to paski! ;P kupiłam w sklepie sweter w kobaltowo-turkusowe paski, i co? jest modnie! ;D

    trololollo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Posłuchałam twojej rady i kupiłam biżuterię w morskim akcencie . Mi się podoba .
    Obserwuję , może ty zaczniesz obserwować mojego bloga ?
    Zapraszam do mnie :
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, które sprawiają mega frajdę i uśmiech na twarzy :)